Fort Bronsbergen gooit recensie-pagina offline na storm aan kritiek

Fort Bronsbergen gooit recensie-pagina offline na storm aan kritiek

Wat doe je als je een lading kritiek krijgt? Juist... de recensie-pagina offline halen. Via de Facebookpagina van Fort Bronsbergen kun je nu niet meer je mening over het eten of gastvrijheid geven. 

Maandag kwam de eetgelegenheid in de picture nadat 'The Best Social Media' publiceerde over het slechte social media-beleid van het restaurant. Door de aandacht die ze toen kregen kwamen er steeds meer slechte recensies bij op de Facebookpagina. Hierdoor kreeg het restaurant uiteindelijk gemiddeld maar één ster van de Facebookgebruikers. 

Snotneus

Omdat dat natuurlijk niet netjes staat al die negatieve feedback is de pagina verwijderd. Dat ze beter netjes hadden kunnen reageren op hun bezoekers is al wel binnengedrongen. Vanaf zowel het persoonlijke profiel van bedrijfsleider Mark Schiphorst als vanaf de pagina van het restaurant werd raar gereageerd op feedback. Zo werd iemand een "snotneus" genoemd. Schiphorst ging dinsdag door het stof. "Ik wil mijn excuus aan bieden voor de slechte reactie die ik heb gegeven na commentaar van twee gasten van ons!! Niet slim en ondoordacht", schreef hij als reactie. 

Echter weten mensen buiten de recensie-pagina om Fort Bronsbergen nog wel te bereiken met commentaar. "he prutsers ga even beter met je klanten om, en jullie eten is echt zo slecht", schrijft ene Ronny op hun pagina. 

 

Reageren? Mail de redactie via [email protected].
Op deze publicatie rust copyright.