Zutphen scoort bovengemiddeld op dienstverlening aan ondernemers

Zutphen scoort bovengemiddeld op dienstverlening aan ondernemers

De gemeente Zutphen scoort bovengemiddeld op de kwaliteit van dienstverlening aan ondernemers. Dat blijkt uit een onderzoek van het Ministerie van Economische Zaken en Klimaat.

Die stuurden meerdere 'mysteryguests' af op de gemeente met vragen. Dat gebeurde zowel per mail als via de telefoon. In totaal zijn er 160 gemeenten onderzocht, doormiddel van 15 telefonsiche vragen en 5 vragen per mail.

Gelderse top 3

De gemeente Zutphen scoort op alle punten bovengemiddeld. Van de 160 onderzochte gemeenten staat Zutphen op de 17e plek. In Gelderland, met 25 onderzochte gemeenten, staat Zutphen op de 3e plek.

"We zijn trots op onze teams en onze mensen"
wethouder Harry Matser

Wethouder Harry Matser over het resultaat: "We zijn trots op onze teams en onze mensen. In het najaar komt er een onderzoek naar de dienstverlening van ons inwoners-panel. Ook dan gaan we voor een goede score van tevreden inwoners!"

Reageren? Mail de redactie via [email protected].
Op deze publicatie rust copyright.