Vind jij het OV-personeel ook onvriendelijk?

REGIO - Reizigers in het openbaar vervoer klagen steen en been over onbeschoft gedrag van het personeel in trein, bus en metro. Het moet en kan veel klantvriendelijker concludeert het OV loket vast in het jongste kwartaalrapport, schrijft De Telegraaf

„Een toenemend aantal klachten heeft betrekking op de foute bejegening van klanten in het openbaar vervoer. Uit tal van voorbeelden wordt duidelijk dat de reiziger lang niet altijd op nummer één staat, zoals vervoerders vaak beweren. Er moet meer gedacht worden vanuit de reiziger” is een van de aanbevelingen. 

Het OV loket kreeg tussen april en juli 893 klachten, 7 procent meer dan in dezelfde periode vorig jaar. Het personeel, zoals buschauffeurs en conducteurs, zouden beter hun best moeten doen om reizigers toelichting te geven. 

Wat vind jij van ov-personeel in de regio?
Hartstikke vriendelijk
Ontzettend onbeschoft
Dat is verschillend
Do Quizzes
ADVERTENTIE

Reageren? Mail de redactie via reageren@lgld.nl.

Op deze publicatie rust copyright. Onze foto of video gebruiken? Dat kan hier.