'Lidl Zutphen verliest klanten door slechte omgang medewerkers'
De actie donderdagmiddag.

'Lidl Zutphen verliest klanten door slechte omgang medewerkers'

De Lidl in Zutphen gaat hoogstwaarschijnlijk klanten mislopen. Uit een poll van LokaalGelderland blijkt dat 83% van de mensen een winkel vermijdt wanneer de omgang met medewerkers slecht is, of eerst de situatie aankijkt. 

De poll is 392 keer ingevuld. 49% hiervan antwoord ‘ja’. 34% heeft ‘ligt aan de situatie’ geantwoord en 17% liet weten de winkel niet te vermijden door een ‘nee’ in te vullen. Ook kwamen er enkele uitgebreidere toelichtingen binnen. 

Alleen wat nodig is

“Ik kom bijna altijd bij een andere supermarkt. Heel af en toe kom ik bij de Lidl voor een paar specifieke boodschappen. Ik denk dat ik dit ook wel blijf doen mits het nergens anders te verkrijgen is. Daarmee denk ik dat ik de Lidl wel vermijd. Een van de redenen is zeker hun omgang met de werknemers. De werknemers doen altijd hun uiterste best. Ik gun ze beter” aldus Rik uit Warnsveld. 

Ook is er een tegengeluid. “Wanneer je er juist niet komt komt er meer druk te staan op het management. Door te weinig klanten. Dan krijgen de medewerkers dus nog meer gezeik over zich heen. Dat moet je ze niet gunnen. Maar de keuze is lastig” mailt Liesbeth uit Zutphen. 

De grootte van de impact op de supermarkt zal nog moeten blijken. 

 

 

Bekijk ook: 

Reageren? Mail de redactie via [email protected].
Op deze publicatie rust copyright.